Debütál David Beckham saját arcápoló márkája

Debütál David Beckham saját arcápoló márkája

A volt focista maga jelentette be, megérett az idő arra, hogy ne csak szépségmárkákhoz adja az arcát, hanem inkább a nevét adja saját termékeihez. Az új vállalkozás, a House 99 (99, mert ebben az évben nősült, ebben az évben született első fia, és ebben az évben győzött a Manchester United az UEFA-bajnokok ligája-döntőn) a L’Oréal márka szárnyai alatt indul majd.

Nagyon izgalmas pillanat ez nekem, hogy bemutathatom mindenkinek a House 99-et! Számomra az arcápolás messze nem csak arról szól, hogy nézel ki, hanem hogy hogyan érzed magad a bőrödben. Arról, hogy lazán, kényelmesen érzed magad, miközben új dolgokat próbálsz ki és alakítod a stílusodat. Azért hoztam létre ezt a márkát inspiráljam vele az embereket, és megfelelő termékeket ajánljak neki, a kísérletezéshez, amelyeket, ha kipróbálnak, úgy érezhetik, megtalálták az igazit. A House 99 lényege, hogy támogassa a férfiakat, és megadja a szükséges kiegészítő termékeket ahhoz, hogy valami újat próbálhassanak ki a külsejükkel.” – nyilatkozta Beckham, azzal kapcsolatban, mi is indokolja márka bevezetését.

A House 99 termékeit egyébként a brit Harvey Nichols üzleteiben árulják február elsejétől, március 1-től pedig további 19 országban lesz elérhető.

@house99

Összesen 21 termékes skálával indulnak, a bőrápoláson, hajápoláson, testápoláson és ápoláson belül mozogva – fókuszban Beckham olyan kedvenc egészséges összetevőivel, mint a quinoa és a spirulina.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *